Анекдот є найпоширенішим засобом “мови ворожнечі” у кримських ЗМІ

Євпаторійський центр регіонального розвитку підготував аналітичний звіт “Кримські ЗМІ. Мова ворожнечі”

Євпаторійський центр регіонального розвитку підготував аналітичний звіт “Кримські ЗМІ. Мова ворожнечі”. Дослідження було проведено за підтримки програми “Посилення впливу громадянського суспільства” Міжнародного фонду “Відродження”.

Експерти аналізували нетолерантні висловлювання у кримських друкованих ЗМІ з жовтня 2010 року по березень 2011 року. Було вивчено матеріали 29 ЗМІ з загальним щотижневим накладом близько 700 тис. примірників.

Найчастіше “мову ворожнечі” застосовують редакції ЗМІ та журналісти. При цьому найпоширенішим її засобом є анекдот, який представляє ту чи іншу національність у невигідному світлі.

Контакти: Євпаторійський центр регіонального розвитку, Сергій Сухобойченко, 066 763 83 01

***

Мета програми “Посилення впливу громадянського суспільства”  – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисту та лобіюванню спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їх залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному та місцевому рівнях.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: