Семінар “Особливості комунікативного маркетингу “продуктів” ромської культури”

5-7 травня у Москві відбудеться семінар "Особливості комунікативного маркетингу "продуктів" ромської культури", організований московським ромським театром "Ромен". У ньому за підтримки МФВ братимуть участь представники НДО "Амала" (театр "Романс")

5-7 травня у Москві відбудеться семінар “Особливості комунікативного маркетингу “продуктів” ромської культури”, організований московським ромським театром “Ромен”. У ньому за підтримки МФВ братимуть участь представники НДО “Амала” (театр “Романс”).      

В межах проекту передбачено підготувати презентаційні, наукові та методичні матеріали з питань просування творчих здобутків на культурний ринок України, відео та аудіо-матеріали опитувань, відео-версію та маркетинговий план випуску  музичної вистави “Легенда про Скрипку”, що номинується на здобуття премії Міжнародного фестивалю “Театр третього тисячоліття”.    

 Результатом участі у семінарі стане  вивчення досвіду впливу на розвиток  ромської культури в Росії та країнах Європи, методичних та наукових розробок в сфері культурного менеджменту та театрального маркетингу, отримання інформації та  нових практичних засобів, які допоможуть успішно реалізувати в Україні державну Програму соціально-духовного відродження  ромів.

Наталія Кияк, менеджер програми “Рома України”
тел: +380 (44) 461 95 00 | факс: +380 (44) 486 01 66
eлектронна пошта: kyyak@irf.kiev.ua
офіс: м. Київ, пров. Бехтерєвський, 13-a, кім. 1

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: