укр eng

Річний звіт, нова стратегія, нова візуальна ідентичність

01 серпня 2018

Днями Міжнародний фонд «Відродження» підбив підсумки роботи попереднього періоду, анонсував свою нову стратегію на період з 2019 до 2022 року та представив нову візуальну ідентичність. Фонд є однією з найбільших національних благодійних фундацій України, яка у 2017 році підтримала 460 проектів організацій громадянського суспільства на загальну суму 237 556 713 гривень. Детальний річний звіт можна завантажити тут.

«Ми підбили підсумки за попередній період. Наші успіхи є відчутними. Проте ми розуміємо, що контекст є надзвичайно мінливим, а виміри незворотних змін - умовними. Тому в нас виникла потреба переосмислити стратегічні цілі та підходи для їх досягення», – підкреслив Олександр Сушко, виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження».

У новому стратегічному циклі Фонд залишає серед своїх пріоритетів створення середовища поваги до прав людини, допомоги й захисту вразливої частини населення, меншин, зокрема ромів, важкохворих пацієнтів і тих, хто потребує соціалізації та адаптації. Ми продовжуватимемо підтримувати незалежні аналітичні центри, нові об'єднані громади, систему безоплатної правової допомоги, європейську інтеграцію та комунікацію інтересів України в навколишньому світі.

Напрямок освіти повертається у стратегічні пріоритети Фонду. Успішно запровадивши ініціативу Зовнішнього незалежного оцінювання десять років тому, у стратегічному періоді 2019-2022 років ми фокусуватимемось на розвитку інклюзивної освіти в Україні, що базується на принципі рівного доступу до освіти без дискримінації і з повагою до прав кожної дитини. Ми сприятимемо реформам педагогічної освіти в Україні.

Становлення зрілої культури громадської участі стане ключовим завданням Фонду в найближчі чотири роки. Ми вважаємо, що українське громадянське суспільство дозріло до того, щоб перейти від функції наглядача та критика влади (watchdog) до участі у всіх складових вироблення і здійснення політик. Ми маємо рухатись у напрямку повноцінної демократії участі.

Фонд розвиватимите підхід краудфандингу, залучаючи індивідуальних благодійників до підтримки проектів громадянського суспільства. 

Фонд підтримуватиме культурні ініціативи, які допомагатимуть українцям у процесі примирення, реінтеграції та спілкуванні про пережите, пов’язане з анексією Криму та військовою агресією Російської Федерації на Донбасі.

Інвестиції впливу та соціальне підприємництво – це підходи, які дозволяють підтримувати організації, що концентруються на позитивному соціальному впливі свого бізнесу, а не лише на генеруванні прибутку. Фонд вже має досвід інвестицій впливу з проектом «Новий відлік» – бізнес-інкубатором для внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО. Ми плануємо й надалі розвивати цей підхід, і вже у 2018 році підтримали безпрецедентний проект – реновацію заводу «Промприлад» у центрі Івано-Франківська.

Реалізація цих нових підходів та стратегічних пріоритетів вимагатиме від нас виходу за межі звичного середовища й залучення: 

  • нового покоління лідерів; 
  • соціальних підприємців; 
  • індивідуальних благодійників; 
  • молоді у громадах; 
  • дітей та їхніх батьків. 

Реалізація нових підходів, нових стратегічних пріоритетів, залучення нових аудиторій означає, що ми беремо курс на модерні, технологічні, інноваційні рішення.

А модернізація наших підходів вимагала модернізації і нашої візуальної ідентичності, яка ще промовистіше відображатиме цінності й характер Фонду. 

Наш новий візуальний стиль є втіленням відкритості, гнучкості, рівності, поваги до різноманіття, сміливості та, одночасно, виваженості. Протягом чотирьох місяців нам його допомагала створювати компанія Zeitgeist Design – переможець тендеру, оголошеного на початку весни 2018 року.

Усі елементи нової візуальної ідентичності Міжнародного фонду «Відродження» можна переглянути та завантажити тут.

comments powered by Disqus